Serveis externs generals

EAP (Equip Assessorament Psicopedagògic)

Els serveis s’adrecen als centres educatius, els equips directius, el professorat i altres professionals implicats en l’atenció a l’alumnat amb dificultats o amb necessitats educatives especials, l’alumnat i les seves famílies i el treball a la seva zona d’actuació.

ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social)

Donen suport al professorat en el treball de la competència lingüística de tot l’alumnat en general i en l’atenció a l’alumnat procedent de processos migratoris i a l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn.

CRP (Centre de Recursos Pedagògics d’Osona)

Dona suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent del professorat.

Ajuntament

Col·laboren amb els projectes que es proposen, el manteniment de l’edifici, sol·licitud i gestió de recursos de la Diputació en allò que sigui òptim per la relació escola-poble.

Consell Comarcal d’Osona

Administra les beques del menjador escolar, material, llibres i transport.

Gestiona el servei educatiu i social de menjador escolar.

Gestiona l’horari de la calefacció de l’escola.

Serveis Sanitaris

Col·laboració amb els serveis sanitaris en l’actualització de les vacunacions, revisions mèdiques, revisions odontològiques, coordinacions i d’altres programes que s’han de realitzar durant l’escolaritat.

Comissió social

Formada per membres de l’equip directiu, mestra de necessitats educatives, l’assistent social del poble, l’assistent social de l’EAP, la psicopedagoga de l’EAP, serveis sanitaris del poble l’inspector/a (ocasionalment). La finalitat és fer xarxa amb els diferents professionals per a una millor atenció a l’alumnat que ho requereix.