Auditoria del menjador. CM. Curs 18/19

Aquest segon trimestre hem continuat fent l’auditoria al menjador. El menú que vàrem escollir per comprovar si es malbarataven aliments o no, era el següent: De primer , espirals a la carbonara amb formatge ratllat, seguit d’ous farcits de tonyina i olives verdes amb enciams variats amanits amb cogombre i pastanaga, i de postres iogurt natural. Un cop pesat  el menú, vàrem comprovar que pesava 529 gr. i com que en aquell dia dinaven 88 comensals, es repartiria un total de 46 kg i 552 gr de menjar. Després de dinar, uns quants alumnes de 3r i 4t ,que es quedaven al menjador, varen poder pesar la resta orgànica i comprovaren que s’havien malgastat 345 gr. de menjar, per tant no arribava ni a un menú d’una persona. Uns bonísssimmms resultats !!!!!!!!!!

Podeu veure totes les fotos en el següent àlbum.

AUDITORIA 2n trimestre