Lola Casas

Jornada destacada a la nostra ZER amb la visita especial de Lola Casas a l’escola de Sarroca.

El seu carisma i les seves paraules van contribuir a fer del dia una experiència agradable i memorable per a tots nosaltres.

Gràcies per compartir la teva inspiració amb nosaltres!

SALVAMARSCIRKUS

Avui hem pogut gaudir d’un espectacle de temàtica mediambiental: SALVAMARSCIRKUS.
L’obra s’ha desenvolupat en un entorn marí, amb una magnífica carpa de circ, un far i rodejat d’onades a l’auditori de la UdL.
A l’escola estem treballant els ecosistemes i l’espectacle ens ha ajudat a consolidar els… Llegeix més»

Activitats Globus Sonda

Descobreix les activitats complementàries al llançament del globus sonda a les escoles de la nostra ZER a través d’aquest recull fotogràfic.

BENVINGUDA PRIMAVERA

Aquesta setmana hem donat la benvinguda a la primavera amb alegria i diversió. Amb l’arribada del bon temps també ha arribat la paradeta de plantes per arreglar el poble. Els veïns i veïnes han pogut comprar plantes per arreglar els seus jardins i alguns farem… Llegeix més»

TALLER APILO

Aquesta tarda ens ha vingut a fer un taller de plastilina conductora amb diferents tipus de plastilines el Jordi de l’APILO . Hem fet figures diferents i els hi hem connectat un petit llum led amb una pila. Ens ha agradat molt. Gràcies Jordi!!!!

TALLER MOSSOS ESQUADRA

Aquest matí hem rebut la visita de 2 Mossos d’Esquadra que ens han fet un taller ensenyant-nos les eines que fan servir en la seva tasca professional. Ens han recordat que la policia és un servei d’atenció a la ciutadania i que no els hem de tenir por, al contrari: força confiança!

Ha sigut un taller molt interessant i ens ha agradat molt; hem pogut seure al vehicle com veritables policies i  ens han deixat tocar la sirena. També algun de nosaltres ha pogut mesurar part del pati amb un topòmetre. Tota una experiència, al taller s’hi ha sumat l’alumnat de la bressol.

Clicant a la imatge podreu accedir a més fotos relacionades amb el taller.

GRÀCIES Cinta i Xavier,  hem après molt!

100 anys de Ràdio Catalunya

Per commemorar els 100 anys de Ràdio Catalunya hem elaborat aquest podcasts després d’entrevistar a la gent gran del poble #100anyshistories, #100anyradio

Una feina preparada per l’alumnat de primària (1r, 2n i 3r); que bé han fet de reporters aquesta canalla! Primer recollint totes les històries i després compartint-les. FELICITATS

Carnestoltes

L’alumnat de la Roca avui ha celebrat un carnaval molt divertit amb la companyia dels més petits del poble, família i veïns.
Aquest curs a la ZER treballem els ecosistemes així que ben animats, una xarxa tròfica hem representat.

Enlairament Globus Sonda

Ahir, tota la ZER es va reunir per commemorar el centenari del naixement de Joan Oró amb l’enlairament emocionant del globus sonda. Un moment únic que reflecteix la passió i dedicació de la nostra comunitat educativa.