Comencem el Projecte “MOST”

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola han iniciat el projecte del MOST.

El projecte MOST consisteix en que el grup de cicle superior de l’escola, format per alumnes de 5è i 6è duguin a terme la producció d’un most i la seva posterior comercialització.

El projecte es planteja amb una durada de 2 cursos escolars: al llarg del primer curs els alumnes s’hauran de fer càrrec de tenir cura dels ceps: esporgar, espigolar, llaurar, ensulfatar i controlar les plagues per, finalment, vermar.

Amb la verema aconseguirem el raïm, matèria prima per a l’elaboració del most i amb l’arribada del most encetem la segona part del projecte: embotellar, etiquetar -previ disseny de l’etiqueta- i comercialitzar el most que ells mateixos hauran produit.