El festival de Nadal ha estat un èxit!

El festival de Nadal de l’escola Sant Sebastià de Nulles va ser tot un èxit! Nens, nenes, mestres i famílies vam gaudir de moments únics i especials!

Ahir, dia 20 de desembre de 2018, va tenir lloc al casal de Nulles la cantada de nadales de l’escola! Va ser tot un èxit i tan alumnes, com famílies i mestres ens ho vam passar d’allò més bé! Gràcies a tots els assistents, però sobretot gràcies a tots els alumnes que ho vau fer possible!

• ALUMNES DE P3

• ALUMNES DE P4 i P5

• ALUMNES DE CI

• ALUMNES DE CM i CS

• ELS MESTRES

Una brillant actuació per part dels mestres i les mestres de l’escola, que va deixar bocabadats a alumnes i famílies! Un espectacle preparat amb molta il·lusió i estima, que esperem que gaudíssiu molt!

MOLT MÉS PRÒXIMAMENT…