Visita de la Consellera d’Educació

Avui, l’escola rural Sant Sebastià de Nulles ha tingut l’honor de rebre la visita de la Consellera d’Educació, qui ha estat rebuda amb entusiasme per l’equip directiu de l’escola i membres de l’ajuntament local. Aquesta visita ha representat una oportunitat valuosa per mostrar les recents reformes de l’escola, així com per compartir una visió detallada de la vida quotidiana d’aquesta comunitat educativa.

Acompanyada d’arquitectes que han estat implicats en les reformes, la Consellera ha realitzat una exhaustiva visita a les instal·lacions renovades de l’escola. Amb gran interès, ha recorregut les noves aules i altres espais, apreciant de prop els canvis implementats per millorar les condicions d’aprenentatge dels alumnes.

Durant la seva estada, la Consellera ha tingut l’oportunitat de conversar amb alumnes i mestres, permetent-li obtenir una visió més profunda de les necessitats i els desafiaments que afronta aquesta escola rural. A més, ha dedicat temps a saludar l’alumnat, mostrant una proximitat i un interès genuí en el seu benestar i èxit educatiu.

La trobada amb l’equip directiu ha estat un moment clau de la seva visita, on s’han abordat qüestions rellevants relacionades amb l’educació i el futur de l’escola Sant Sebastià de Nulles. S’han compartit idees, projectes i visions per garantir un futur prometedor per als estudiants i l’educació a la comunitat.

En resum, aquesta visita de la Consellera d’Educació ha estat un pas positiu cap a una millora i suport continuat per a l’escola Sant Sebastià de Nulles. La seva presència i interacció directa amb la comunitat educativa han estat fonamentals per establir un diàleg constructiu i avançar en l’objectiu comú de proporcionar una educació de qualitat.