De colònies!!

La setmana passada, l’alumnat de Primària va anar de colònies al Delta de l’Ebre. Va sortir de Nulles, amb molts nervis i il·lusió. Van estar tot el viatge cantant! En arribar van poder donar una volta pel poble i després es van col·locar a les habitacions.

Els nens i les nenes de primer i segon cicle van poder experimentar la sensació d’entrar dins el fang que es forma en els conreus d’arròs, tot fent-ne treballs agrícoles, i d’una posterior festa de l’escuma. Els de tercer cicle van fer una petita caminada per arribar a la badia on van fer piragüisme.

A la nit, tot l’alumnat va poder gaudir d’una gran festa musical. No volien que s’acabés, però van caure tots rendits al llit.

L’endemà, en llevar-se, van preparar maletes, i van agafar forces pel dia que els esperava. L’alumnat de primer cicle va anar a Món Natura on va poder pujar a les barquetes de perxar. Els de segon cicle van divertir-se amb els jocs d’aventura que els tenien preparats. Finalment, l’alumnat de tercer cicle va agafar les bicicletes i va fer un llarg passeig fins a la llacuna i platja del Trabucador.

Després de dinar, van carregar maletes a l’autobús i van emprendre la tornada a l’escola.

Si voleu veure com s’ho van passar, només heu de clicar aquí.