Taller de pallasses

Durant el mes de gener i febrer els i les alumnes de cicle mitjà vam poder gaudir d’uns tallers molt divertits. Van venir dues noies que ens van ensenyar les qualitats i característiques dels i les pallasses. Ens van ensenyar que un pallasso sempre es posa el nas de forma que el públic no ho pugui veure. També ens van explicar que el pallasso/a el que sempre vol es fer riure als altres. Aquest és el seu principal objectiu. Durant els tallers vam fer activitats per perdre la vergonya, per relaxar-nos, per riure, per divertir-nos, etc. I ens ho vam passar d’allò més bé.

Els primers dies de taller els alumnes es mostraven més tímids i els hi costava més deixar anar aquesta vergonya i gaudir fent el pallasso, però poc a poc van anar sentint més confiança i van anar deixant la vergonya a la porta quan entràvem a la sala del casal.

Vam fer diverses activitats, algunes en grup i altres de forma més individual però totes ens van fer riure de valent. Parlar com si fóssim francesos, relliscar amb una pell de plàtan imaginaria, treure un entrepà al company just quan començava a menjar-lo, saltar una corda imaginària en grup,

Aquí podeu trobar més fotos i vídeos dels tallers.