Classe magistral sobre electricitat

Aquest any els i les alumnes de cicle mitjà van escollir que volien fer el projecte de l’electricitat per aprendre com funciona l’electricitat, per a què és necessària i quins perills pot comportar.

Dins del treball del projecte vam aprofitar que el pare d’una de les nostres companyes és electricista i li vam demanar si ens podia venir a fer una petita conferència sobre l’electricitat.

No només va acceptar la nostra invitació sinó que es va preparar una estupenda classe magistral sobre l’evolució de la bombeta al llarg dels anys, ens va ensenyar la bombeta que il·luminava la carpa de Nulles fa molts anys. També ens va explicar d’on prové la paraula “lladre” per referir-nos a l’endoll que té més d’una entrada i moltes coses més. Com a tancament de la classe ens va ensenyar com fer un circuit elèctric connectant una pila a una bombeta per mitjà d’un cable. Els alumnes van gaudir molt utilitzant el tornavís i connectant els cables per acabar encenent una bombeta.

Tota la classe va estar molt atenta i els va encantar aprendre tantes coses sobre l’electricitat i sobre el poble.

Des d’aquí volem fer un especial agraïment al Xavier per haver vingut a la nostra escola i haver col·laborat en l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Si voleu veure algunes imatges més cliqueu aquí .