NULLES GOT TALENT ’19

L’últim divendres abans de marxar de vacances vam celebrar un petit show ( Nulles Got Talent ) per tal de marxar amb un somriure ben gran a cap a casa.

Destacar que van participar pràcticament tots els alumnes i que es van veure coses molt engrescadores i divertides així com diferents talents que estaven amagats!

Tots vam passar un matí molt entretingut i tot i haver-hi guanyadors, el millor premi es haver compartit un matí junts tota l’escola entre somriures.

*Tot i tenir algunes fotos i vídeos per motius de recursos humans no en tenim de tots els alumnes així que per tal ser equànime amb totes les famílies no les ficarem per aquí.

DISCULPEU-NOS, entre jurat, productor musical i del show, presentador… anàvem a full!

Si us podem informar que els petits de P3 van cantar la cançó dels pirates, que els de P4 i P5 van cantar una cançó en anglès a més de diferents proves individuals com passes de futbol, cantar, jocs de mans i van ser molt atrevits/des, que CI va cantar una cançó reinventada, van patinar, van muntar peces de Lego, van fer experiments, van tocar l’orgue, van fer karate… Finalment l’alumnat de CM i CS van fer coreografies de ball grupal, ball amb patins, karate,  actuació de rock, trucs de màgia, castells…

El jurat va ser força benèvol i no va donar molta canya.

Santi, tutor CM i CS