A cicle mitjà i cicle superior no parem ! ( informacions diverses )

TAULETES A L’AULA !

Durant l’última setmana abans de marxar de vacances de setmana Santa els alumnes de CM i CS vam tenir 11 tauletes a l’aula que vam demanar al CRP de l’Alt Camp. Vam aprofitar-les per jugar a jocs constructius, per fer consultes, per utilitzar i conèixer apps noves… Ens ho vam passar d’allò més bé!

CHALLENGE !

Sempre que podem i tenim una estona intentem superar diferents reptes que busquin sempre la superació i el “Team Building” ( treballar en equips de forma cooperativa). En aquest últim l’alumnat havia de construir un cercle amb unes conegudes patates. Mireu quins resultats!

Òbviament, després s’ho van menjar tot !

Els mestres també ens vam “picar” i ho vam aconseguir: fer el repte… i menjar les patates….

TREBALL DE REFLEXIÓ JUGANT A FUTBOL !

La setmana passada vam fer un partit de futbol amb una pilota especial per a persones cegues (amb picarols a dintre) i els jugadors amb unes ulleres amb cinta de tal manera que no podien veure absolutament res.

Vam fer un triangular on jugaven 2 equips i l’altre estava vigilant la seguretat dels jugadors. Van marcar diversos gols, van fer parades estratosfèriques i algun que altre xoc…Va ser una activitat molt interessant i que van valorar molt positivament. Una vegada acabada vam fer un petita xerrada i valoració sobre les dificultats que tenen les persones invidents en el seu dia a dia i la sort que tenim de tenir els 5 sentits en ple funcionament, concretament la vista.

LES MATES…MANIPULATIVES !

En aquesta ocasió els alumnes de cinquè van ser els que van construir una sèrie de cossos amb volums i platònics per tal de realitzar les activitats i comprendre millor tota la seva teoria.

Tutor de CM i CS

SANTI