A i4 treballem el Nadal

Benvolgudes famílies,

Aquests últims dies, abans de marxar de vacances de Nadal, a i4 hem fet activitats per treballar aquestes festes.

Aprenem nou vocabulari i escrivim les paraules, juguem a disfressar un Tió perquè quedi ben divertit., muntem amb els companys/es el pessebre i hi juguem, fem mandales amb material de nadal, contem tions,  els classifiquem i un munt de tasques més.

Hem preparat un calendari d’advent i cada dia un infant feia la tasca que ens tenia preparada el calendari i s’emportava una moneda de xocolata a casa.

També hem aprofitat per aprendre  i treballar aquest poema de Nadal:

 

A l’hora de música també hem après una nadala mot bonica, la podeu escoltar a aquest enllaç:

Hem fet la carta als reis que ens ha vingut a recollir el patge i hem fet cagar el Tió .

Podeu veure les fotos de tots aquests dies a l’espai protegit de la pàgina web de l’escola.

Esperem que passeu unes bones Festes de Nadal!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>