Sortida als mossos i al parc de sant Salvador – i5

Divendres passat els alumnes d’infantil vam fer sortida per l’entorn.

Els i les alumnes d’i5 de bon matí vam anar caminant cap a la comissaria dels mossos, on ens esperava l’Àlex per fer-nos una explicació de com treballen i poguéssim veure amb què treballen. Ens va ensenyar el cotxe, què hi porten al maleter i fins i tot vam poder pujar-hi. També vam tenir l’oportunitat de poder-nos posar indumentària dels mossos, el seu barret, els petos, la llum per senyalitzar, etc. Va ser molt divertit!! Moltes gràcies per tot Àlex i a la comissaria de santa Coloma.

Sortint de la comissaria, vam anar a esmorzar al parc de can Xumetra, i vam poder jugar una estoneta abans d’anar caminant cap al parc de Sant Salvador.

Quan vam arribar al parc vam poder jugar una estona, i tot seguit vam dinar. A la tarda ens vam moure de zona per poder jugar a jocs com; arrencar cues, amagar, jugar amb el paracaigudes de psico, i simplement mirar quins animalons caminaven pel terra del parc.

Va ser un dia ple d’emocions, podreu trobar les fotos a l’espai protegit d’i5.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>