Famílies, avui hem celebrat la festa de Sant Salvador! Una mica passada per aigua, però ho hem pogut gaudir.
Al matí quan hem arribat a l’escola, per cursos hem conegut el poema del centenari de l’escola escrit per la Lola Casas. A més, un dia d’aquests va venir a l’escola, ens va recitar el seu poema i el va deixar enregistrat en un vídeo per tal que també el poguéssim mirar avui.
Llavors hem esmorzat coca i xocolata per agafar energia. Gràcies, AFA, era molt bona!
Cap a un quart d’onze hem anat sortint tots per la porta del camp de futbol, direcció al Saioners, tot fent cercavila! Hem anat molt ben acompanyats/des pel grup BatuScala, pels gegants i capgrossos de l’escola i també pels capgrossos de la colla gegantera de Santa Coloma. Gràcies, colla gegantera!
Al pavelló han començat les actuacions amb el ball de gegants de 6è, seguit del ball de bastons.
Els alumnes d’Educació Infantil ens han ballat la Dansa dels Amics. Els i les alumnes de cicle inicial han ballat una dansa tradicional catalana anomenada El ballet del Rotlletó. Els nens i nenes de tercer han cantat Bombolles, un poema musicat de la Joana Raspall i quart i cinquè han ballat La cançó de les mentides.
Al final, tots junts hem ballat i cantat l’himne del projecte d’aquest any, Emociona’t i el rock de Sant Salvador.
Per acabar el matí de festa, rua cap a l’escola una altra vegada.
A la tarda, els nens i nenes d’ed. infantil i cicle inicial hem pogut gaudir de l’espectacle PALLASSASSO per part de l’Ovidi. Els grups de cicle mitjà i superior hem gaudit d’una tarda de jocs i activitats a l’Escola.
Ha estat un gran dia, ens ho hem passat molt bé!
Podeu veure un recull de fotos a l’espai protegit de fotos de la web.


