PARLEM
19/10/24A I4 donem molta importància a treballar el llenguatge oral.
Una bona adquisició del llenguatge oral és la base per la posterior adquisició dels aprenentatges. A més de ser una eina que estructura el pensament i amb la qual ens podem comunicar.
És per això que des… Llegeix més»







