EL MAPA CONCEPTUAL DE LA PREHISTÒRIA

A quart de primària hem començat a treballar un nou tema: la Prehistòria. Per introduir-lo, hem fet servir una eina molt útil per aprendre i organitzar les idees: el mapa conceptual.

Els mapes conceptuals ens ajuden a relacionar els coneixements, a visualitzar les connexions entre els conceptes i a entendre millor la informació. No es tracta només de memoritzar dades, sinó de comprendre com s’articulen i donar sentit al que aprenem.

A classe, hem elaborat un mapa conceptual inicial sobre la Prehistòria, recollint els conceptes clau que anirem descobrint al llarg de les properes setmanes: el pas del temps, les etapes prehistòriques, els canvis en la manera de viure, les eines, l’art rupestre… Aquest primer mapa ens serveix com a punt de partida per saber què sabem i què volem aprendre.

A continuació, us deixem algunes imatges dels nostres mapes conceptuals i de com ha estat el procés per elaborar-lo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>