Fem sonar la Patum!

Dissabte passat vam anar a Berga a mostrar a tothom, juntament amb les altres escoles que participen al projecte dels Superfilharmònics, tot el que hem après al llarg d’aquest curs.

Vam arribar a 2/4 de 10 i els nervis ja es començaven a respirar durant tot l’assaig que vam fer. Tot i aquelles papallones a l’estómac, ens vam asserenar i a les 12 en punt va començar el concert.

Malgrat que el sol va ser-hi molt present (feia molta calor) el concert va ser tot un èxit i les sensacions del públic van ser molt bones.

Estem molt contents de la feina feta!

P.D. No ho volen reconèixer, però tots els mestres de l’escola que toquen per Patum ja veuen perillar el seu lloc al “tabladu” dels músics…

Aquí us deixem totes les fotos del concert i la notícia d’un diari digital.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *