Sortida fi de curs 6è

Quina sortida més xula!!!!!

Després d’un any intens, el passat dijous vam poder disfrutar de la sortida de final de curs organitzada pels mateixos alumnes. Aquest any la proposta guanyadora va ser fer un activitat d'”humor amarillo” i fer un circuit de Karts.

No cal dir res mes… les fotografies mostren com ens ho vam passar…. GENIAL!!

Cliqueu aquí per veure les fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut