COMENCEM EL CURS (COMUNITAT DE PETITES)

L’escola s’ha tornat a omplir de vida, rialles i retrobaments. Els més petits de la casa han creuat la porta de l’escola amb els ulls ben oberts, plens de curiositat i, sobretot, amb moltíssima il·lusió per retrobar-se amb els companys i conèixer les noves mestres.

Aquests primers dies han estat una autèntica injecció d’energia. Hem començat les rutines amb una motivació encomanadissa, moltes ganes de compartir jocs i ganes d’explorar tots els racons de les nostres aules. La mandra de l’estiu ha donat pas a l’entusiasme per aprendre i créixer junts.
Tenim al davant un curs sencer per viure grans aventures, descobrir nous interessos i compartir moments inoblidables. Amb aquesta empenta, estem segurs que serà un any fantàstic i ple d’aprenentatges significatius.

FOTOS PER DESCARREGAR

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut