El passat dijous 18 de juny vam celebrar el comiat de l’alumnat de 6è. Tots els nens i nenes de l’escola i la comunitat educactiva vam volem acomiadar-nos dels que demà tancaran una etapa a la nostra escola per encetar-ne una altra a partir del setembre.
A tots i totes us desitgem la millor de les Sorts en aquest nou camí. Fins sempre, ja formeu part de la història de l’Escola Sant Marc!



