Comiat de l’alumnat de 6è
El passat dijous 18 de juny vam celebrar el comiat de l’alumnat de 6è. Tots els nens i nenes de l’escola i la comunitat educactiva vam volem acomiadar-nos dels que demà tancaran una etapa a la nostra escola per encetar-ne una altra a partir del setembre. A tots i totes us desitgem la millor de […]
Comiat de l’alumnat de 6è Llegeix més »


