Concurs el Gust per la Lectura- Podcast “Les Bruixes”

Els i les alumnes de 5è, dins el programa “El Gust per la Lectura” del Departament d’Educació, hem llegit i treballat el llibre “Les Bruixes” de Roald Dahl.

El programa “El Gust per la Lectura” té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva escolaritat, els alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

Ha estat a partir de la lectura del llibre i amb l’elaboració del dossier,  que  els i les alumnes de 5è han pogut conèixer i descobrir moltes característiques i trets de la personalitat de les bruixes descrites per Roal Dahl.

I després, entre tots,  hem pensat que seria atractiu fer un programa de ràdio, en concret una entrevista, per poder parlar amb les bruixes i donar a conèixer totes les seves particularitats.

Així doncs, en petits grups de treball, s’han elaborat unes entrevistes on un locutor parla amb una o vàries bruixes i els fa preguntes per tal de descobrir més coses sobre aquests personatges i les seves vides. Algunes preguntes tenen resposta amb la lectura de les pàgines del llibre, però també se’n proposen d’imaginatives i amb respostes sorgides del propi alumnat.

La veritat és que s’han elaborat uns podcasts molt originals. Us els adjuntem per tal que els pugueu escoltar.

Podcasts

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *