Concurs el Gust per la Lectura 4t- Poemes de bruixes

Els i les alumnes de quart hem participat en el programa “El Gust per la Lectura” del Departament d’Educació. Aquest programa té per objectiu la formació de bons lectors i lectores, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

Hem llegit el llibre “Malvarina: Vull ser bruixa” de la Susanna Isern.

La Malvarina és una nena que té un gran desig i esdevenir bruixa. A partir d’aquí haurà d’aprendre com fer-ho.

A cada fase de la lectura hem fet diferents activitats per tal d’aconseguir una bona comprensió, reflexionar sobre els temes que  apareixen al llibre i anar aprofundint en els aprenentatges literaris i de la llengua en general.

Després de la lectura i com a treball individual cada alumne/a ha escrit un poema sobre les bruixes. Aquests poemes els hem presentat al concurs “el gust per la lectura”.

A continuació podeu llegir els poemes. Esperem que gaudiu de la lectura.

POEMES 4t A

POEMES 4t B

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *