
Avui, tota la Comunitat de petites i petites hem anat a Barcelona, a visitar el famós Park Güell, dissenyat per l’Antoni Gaudí. (Recordem que hem estat treballant alguna de les seves grans obres.)
En Jordi i en Pau, dos guies del museu d’història, ens han rebut a l’entrada. I ens han acompanyat fins als racons més bonics del park explicant-nos mil i uns sabers sobre el Park i el senyor Gaudí.
En acabat hem buscat una bona ombra per dinar. I hem jugat fins a l’hora de marxar.
Quina meravella de Park i quina bonica sortida on hem pogut compartir bonics moments de comunitat.


