Castanyada i Berenar de Tardor a P5, 1r i 2n

Un curs més els alumnes de P5 i Cicle Inicial hem celebrat el Berenar de Tardor i la Castanyada.
El dimarts 29 d’octubre al matí vam elaborar el berenar i a la tarda ens el vam cruspir!
Els alumnes de P5 van elaborar coca amb fruits secs i els alumnes de 1r i 2n van elaborar panellets. Sense la col·laboració de les famílies i la cuinera del menjador no ens haguéssim ensortit! MOLTES GRÀCIES!
L’endemà vam rebre la visita de dues castanyeres molt simpàtiques que ens van agrair amb castanyes torrades les fantàstiques actuacions que els hi vam oferir.
Felicitats a tothom i moltes gràcies a l’AMPA per seva col·laboració!

BERENAR DE TARDOR
P5:

1R:

SEGON:

CASTANYADA
P5:

PRIMER:

SEGON:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *