Projecte educatiu

La proposta d’aquest Projecte Educatiu de Centre es va iniciar al curs 2015-16 amb un procés de participació de claustre, alumnes i famílies a fi de definir els valors que defineixin l’escola que volem. Així es van consensuar els següents valors:

1. Integritat
    2. Innovació
    3. Respecte
    4. Relacions humanes i familiars
    5. Diversió
    6. Salut mental i física.

A partir d’aquests valors i de la diagnosi del centre s’estructuren uns objectius generals:

• Garantir la participació de tots els alumnes en totes les activitats aprovades pel Consell Escolar, i que la seva exclusió no sigui motivada per una necessitat econòmica.
      • Garantir l’assistència al centre de tots els alumnes, i que disposin de tot el material que sigui necessari.
      • Participar en les formacions del centre establertes per tal d’aplicar millores metodològiques significatives.
      • Vetllar per tal de garantir unes instal·lacions, materials informàtics, materials esportius, biblioteca, patis…., adients a les necessitats educatives que promou el projecte de centre.
      • Promoure una cultura democràtica de tots els esdeveniments del centre que ajudin a garantir els principis i valors escollits.
      • Assolir la millora dels resultats acadèmics i personals de tot l’alumnat d’acord amb els principis d’excel·lència i equitat.