Propostes matemàtiques durant el confinament.

26Innovamat.

Les famílies de cicle inicial i de tercer de primària ja són coneixedores de l’aposta que ha fet l’escola per la formació en matemàtiques. Volem que els nostres alumnes les entenguin com una eina per multiplicar la seva capacitat de raonament. Aquest vídeo us explicarà de forma més senzilla aquesta proposta que està compartida per moltes escoles catalanes.

No us oblideu de que en el blog de l’editorial pengen contínuament recursos per a treballar a casa amb els vostres fills, i que podeu enviar les imatges, els escrits o els dibuixos fet pels vostres fills als correus de cada cicle,i que d’aquesta manera podrem fer un seguiment de les seves feines.

Una altra forma de practicar matemàtiques a casa seria la proposta que ens ha fet Jordi Albacete en el seu canal de youtube.

Una forta abraçada i ànims.   No estem sols.