Nou canal de Youtube de l’escola!!!

Benvolgudes famílies,

Tenim el plaer d’anunciar-vos la creació del nostre canal de YouTube de l’escola.

A partir d’ara anirem penjant diferents propostes audiovisuals i d’activitats de l’escola. Ens estrenem avui amb la publicació de la primera part del concert de Nadal (a partir de les 15h…), on actuen els alumnes d’educació infantil. Després rebreu un mail amb el link per poder accedir al vídeo.

Esperem que gaudiu molt amb les seves actuacions, que us feu seguidors del nostre canal i que ens feu arribar les vostres propostes.

Una forta abraçada

1. Mari

Els concerts ens ha encantat!! Moltes gràcies a tots per fer l’esforç per poder tenir aquest any cantada de Nadal.
    El vídeo final dels profès molt bonic i emotiu.