Comiat alumnes de 6è.

En aquest darrer dia de fi de curs els alumnes, mestres i alguns pares i mares de l’escola Sant Jaume de Bràfim han acomiadat amb un acte emotiu els/les alumnes de sisè que el proper curs començaran els seus estudis a l’institut així com les… Llegeix més»

VII Trobada Literària Zer Atzavara

Aquest dijous 4 de juny l’escola Sant Jaume de Bràfim ha celebrat conjuntament amb la resta d’escoles de la ZER  la VII Trobada literària de la ZER Atzavara que aquest any no ha pogut aplegar els alumnes i mestres de les diferents escoles  degut a… Llegeix més»

Sant Jordi – 2021

Un any més l’escola Sant Jaume de Bràfim ha celebrat, aquest divendres 23 d’abril, la diada de Sant Jordi, patró de Catalunya i dia internacional del llibre. En motiu d’aquesta festivitat, els/les mestres de l’escola han organitzat una activitat d’animació a la lectura  consistent en… Llegeix més»

Les plantes a 2n

Els nens i nenes de 2n hem estudiat quines plantes hi ha al camí de l’ermita de Bràfim. Ens hem familiaritzat amb el vocabulari més comú. Això pel que fa a l’apartat de les herbes. Si voleu podeu fer el kahoot per mirar si sou… Llegeix més»

Juguem amb la música

Els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola Sant Jaume de Bràfim han realitzat  aquest dimarts 23 de març algunes activitats i jocs de música a l’aire lliure aprofitant l’inici del bon temps, a la vegada que     han gaudit d’allò més jugant… Llegeix més»