Sant Jordi – 2021

Un any més l’escola Sant Jaume de Bràfim ha celebrat, aquest divendres 23 d’abril, la diada de Sant Jordi, patró de Catalunya i dia internacional del llibre. En motiu d’aquesta festivitat, els/les mestres de l’escola han organitzat una activitat d’animació a la lectura  consistent en la preparació d’una sessió de lectura en veu alta d’un conte, poema… així com per part de l’alumnat l’elaboració de manualitats per regalar a la família com la rosa de Sant Jordi algunes d’elles a partir de materials reciclats. Una celebració emotiva i entranyable que al llarg del dia no hi han faltat les cançons, els balls i jocs en la que els alumnes i mestres han gaudit d’allò més, després d’un any excepcional amb la confiança que poc a poc poguem tornar a la normalitat tan desitjada.

Si voleu veure les imatges de la diada de Sant Jordi feu clic aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *