Teatre cicle inicial i gimcana musical

Aquest 21 de juny els nens i nenes de cicle inicial han representat l’obra de teatre “La xerrameca de les granotes”, que des de fa algunes setmanes han vingut preparant i assajant cuidadosament per  ser representada a la resta de grups estables de l’escola complint les normes de preventives i de salut que prescriu el  Departament d’Educació. Una representació que ha permés gaudir de la convivència i  socialització amb la resta de companys de la classe,  perdre la por a parlar amb públic i millorar la lectura,  l’expressió oral, l’entonació i el llenguatge no verbal.

Cal destacar també l’actuació d’altres grups d’alumnes que han volgut interpretar cançons de grups musicals d’actualitat. Després de l’actuació s’ha organitzat un gimcana musical per diferents espais de l’escola amb balls contemporànis i populars.

Si voleu veure el vídeo de l’obra de teatre representada al Centru  feu clic aquí.

I  les fotos de l’actuació a l’escola feu clic aquí.

I també podeu veure les fotos de la gimcana fent clic aquí.