VII Trobada Literària Zer Atzavara

Aquest dijous 4 de juny l’escola Sant Jaume de Bràfim ha celebrat conjuntament amb la resta d’escoles de la ZER  la VII Trobada literària de la ZER Atzavara que aquest any no ha pogut aplegar els alumnes i mestres de les diferents escoles  degut a la situació sanitària del Covid – 19, es per això que ha hagut de reinventar i adaptar les activitats programades a un nou format més virtual. Entre les activitats  realitzades destacar la visita i sessió d’animació a la lectura de l’autora  Muntsa Mimó així com l’espectacle infantil de la companyia “Vivim del cuento” que va fer les delícies dels més petits, totes dues activitats es van fer al patí de l’escola tenint en compte les mesures sanitàries i de prevenció que prescriu el Departament d’Educació. Per altra banda també es van organitzar activitats en format virtual per cicles destacant les següents: cicle Inicial (Kahoot del llibre “La capsa dels secrets”, cicle mitjà (kahoot i booktubers) i el cicle superior (activitats diverses algunes virtuals amb altres escoles de la ZER). Des de l’escola volem agrair  a l’Ajuntament,  la Cooperativa Agrícola i l’AMPA de l’escola de Bràfim la seva col.col·laboració per tal que aquesta trobada ens ajudi a tots a fer més escola.

Si voleu veure les fotos i vídeos de la trobada feu clic en aquests enllaços:

Fotos i vídeo Educació infantil

Fotos i vídeos Educació Primària