Comiat alumnes de 6è.

En aquest darrer dia de fi de curs els alumnes, mestres i alguns pares i mares de l’escola Sant Jaume de Bràfim han acomiadat amb un acte emotiu els/les alumnes de sisè que el proper curs començaran els seus estudis a l’institut així com les alumnes que l’any passat no ho van poder celebrar per motiu de la pandèmia.

Una comiat en el que la directora ha elogiat el seu pas per l’escola des dels seus inicis a l’etapa d’infantil fins a la primària i que després de tots aquest anys els ha recordat que s’emporten molts aprenentatges, experiències, amics i també il·lusions i records. Finalment ha destacat l’empatia, el treball i el seu enorme cor i els ha volgut recordat que l’escola romandrà oberta per qualsevol cosa que necessitin, ja que sempre formaran part de la nostra escola. Ànims a tots i totes per aquesta nova etapa de la vostra vida!

Si voleu veure les fotos i vídeos del comiat feu clic aquí.