CI: ANEM AL TEATRE. TEATRE EN ANGLÈS

Aquest dimecres, 8 de maig, els i les alumnes de cicle inicial vam anar al teatre l’Amistat a veure una obra de teatre en anglès: “Wanda, the witch”. Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt. Fins i tot, alguns de nosaltres… Llegeix més»

PRIMER: ANEM A CANTAR A L’ESCOLA DE MÚSICA

La setmana passada, l’Helena i la Montse, dues professores de l’escola municipal de música, ens van oferir un taller de cançons del món a la nostra escola.
El dimarts, 7 de maig, vam anar a l’auditori de l’escola municipal de música a cantar aquestes cançons amb… Llegeix més»

I3: OBSERVEM FLORS I INSECTES

Aquests dies, els nens i nenes de la classe dels Pallassos hem estat anant a l’hort per buscar i observar insectes i flors.
Hem trobat formigues, mosques… i fins i tot, un llangardaix. També hem pogut observar flors com lliris, gira-sols, roses, clavells…
Mireu que bé… Llegeix més»

6è DASH EL NOSTRE ROBOT

A les classes de 6è fem servir els robots Dash, que són una passada! Estem aprenent a programar-los amb els chromebooks i coneixent totes les seves possibilitats, perquè es mouen, parlen, senten, ballen i fan expressions. Però, tenim un problema a resoldre: Hem de posar… Llegeix més»

TALLERS ORIGAMI A PRIMÀRIA

Aquests dies ens han visitat a totes les classes de Primària el Jofre i el Joan per fer uns tallers d’origami ben macos. L’origami és l’art japonès de plegament de paper, “oru” significa plegar i “kami” paper. Les i els nostres alumnes hi han afegit… Llegeix més»

EI: BENVINGUDA PRIMAVERA

Els nens i nenes de la classe dels Pallassos s’ho han passat molt bé fen el mural de la primavera.
Aquí podeu veure el vídeo.

CONEIXEM A UNA ESCRIPTORA

ENS VISITA LA LÍDIA LÓPEZ RIMBLAS, AUTORA DEL CONTE “EL GRAN SECRET DE L’ESPANTAMONSTRES“.
Per celebrar la setmana de Sant Jordi, aquest any ens ha visitat la Lídia amb diferents propostes literàries.
A Infantil hem pogut gaudir, juntament amb les famílies, d’un taller de contacontes on hem pogut… Llegeix més»