El 2020, l’any que ve, a Sant Climent de Llobregat celebrarem el 1050è Aniversari del poble.
A l’escola pensem que hem de ser part activa d’aquesta celebració i és per això que durant aquest curs realitzarem moltes activitats i propostes en aquest sentit.
L’alumnat de 5è i 6è de l’escola, els més grans, ja han començat a introduir-se en el tema coneixent com era Sant Climent. I quina millor manera de fer-ho que amb l’ajut de dos climentons que són uns grans experts i coneixedors del tema: els germans Vendrell.
Durant cinc tardes, el Jaume i el Marià han anat a cadascuna de les 5 aules del Cicle Superior per compartir la seva sabiesa climentona.
A partir d’aquesta visita tant especial, l’alumnat de 5è ha treballat la tipologia textual de la notícia. Us adjuntem 6 articles representatius de la feina que han estat fent!


Bona feina noies i nois!! ?