La comunitat de petits hem començat ambients

Totes les tardes, els infants de la comunitat de petits fem ambients d’aprenentatge. Mentre la COVID no ens permeti les interaccions entre grups, fem ambients per grup bombolla.

Aquest curs tenim a les tardes cinc ambients, un d’ells quinzenal alternat amb el taller d’Hort. Els cinc ambients enguany són: Art, Llum i Ombra, Bosc, Rambleta (joc simbòlic) i Toca i Remena.

Ahir dilluns vam començar els ambients. En ells, fem diferents propostes als infants i ells trien lliurament quines o quines volen fer. Cada quatre setmanes es canvien les propostes i es realitzen de noves. El fet de poder repetir les mateixes durant quatre sessions permet als infants poder gaudir sense presses de les que més els motivin i, alhora, tastar totes les propostes de cada ambient.

Cada setmana, cada grup de la comunitat de petits fa els cinc ambients i el taller. L’ambient d’Art i el de Toca i Remena es fan a l’aula, el de Llum i Ombra a l’aula de llum, el de Bosc al bosquet de fora l’escola,  el de Rambleta  al passadís i el taller de l’hort inclou activitats d’aula i a l’hort de l’escola.

Us deixem un petit vídeo del que va ser la nostra primera tarda d’ambients, esperem que el gaudiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *