Projecte

L’aprenentatge de la llengua a través del teatre

Amb aquest projecte es pretén treballar el llenguatge d’una forma lúdica i atraient, en situació d’aprenentatge global, d’ús significatiu i en un context determinat, amb un enfocament comunicatiu, fomentant el respecte personal, l’autoestima, la valoració dels esforços i el progrés de cada alumne/a. El teatre és una proposta nova i creativa, davant la monotnia que donen els llibres de text i l’ensenyament reglat a l’aula, possibilitant un treball més vivencial en un espai diferent, alhora que és motivador i engrescador pels alumnes.

Escolta’m

El projecte proposa establir una vinculació educativa positiva entre el tutor i l’alumne, i crear un espai on els alumnes, en petit grup, puguin expressar les seves emocions, inquietuds… i així proporcionar-los seguretat personal.

PuntEdu (Biblioteques Escolars)

L’escola es va adherir a aquest projecte promogut pel Departament fa uns quants anys, per potenciar el valor i els recursos de la biblioteca de l’escola. Des d’aleshores hem cuidat sempre aquest espai procurant tenir-lo ben dotat i hem promogut moltes activitats de promoció de la lectura des de ben petits: l’hora del conte, biblioteques d’aula, la bibliopati, la maleta viatgera, préstec de llibres…

PAcTE

Aquest curs 2021/22 la nostra escola inicia un projecte de transformació educativa, en el qual el Departament d’Educació impulsa iniciatives de col·laboració, de corresponsabilització i de treball conjunt entre els diferents agents i actors educatius amb l’horitzó comú de canvi educatiu que parteix d’una concepció inclusiva i orientadora de l’educació i que ha de comportar una transformació global del sistema educatiu.

Aquest procés planificat es fonamenta en un aprenentatge centrat en l’alumne que implica canvis significatius en els projectes educatius dels centres que afecten les pràctiques i metodologies docents, l’organització i el funcionament dels centres.