Projecte de la Màgia

Gran part del 1r trimestre els infants de 1r hem treballat el projecte de la Màgia.

Ha estat una experiència fantàstica! Hem aprés moltes coses com: paraules màgiques, la història de la màgia i mags famosos.

També hem pogut rebre la visita d’un mag a l’escola que ens va sorprendre amb un gran espectacle de màgia i va ser molt divertit, hem creat la nostra pròpia disfressa de mag i magues, practicat trucs de màgia a la classe i com a cloenda final, ens hem posat les nostra disfressa i hem rebut el nostre “diploma d’aprenent de mag”. Una gran sorpresa!

Quan a principis de curs vam escollir el nom de la classe, no pensàvem que aquest tema donés tant de sí. Tot ha estat envoltat de màgia! Ens ha agradar moltíssim!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *