Butlletí del Caos

El primer trimestre del curs s’ha basat, sobretot, en el que hem parlat durant les assemblees de primera hora del matí a l’aula. Ens vam trobar que les notícies ens bombardejaven amb informació constantment. L’erupció del volcà de la Palma, la crisi climàtica,… Vam començar a parlar dels boscos, de la deforestació, de la contaminació, de l’escalfament global,… Simultàniament buscàvem una pregunta repte que ens fes engegar amb el primer projecte del curs però, teníem tantes preguntes i tantes ganes de compartir les nostres opinions respecte el moment actual, que ens vam veure amb la necessitat de que el nostre primer projecte fos un butlletí informatiu, en el qual buidar tots els vídeos visualitzats, articles llegits, i les converses i debats que se’n han derivat. Paral·lelament, hem estat buscant la nostra identitat a l’escola, el nom de la nostra classe.

El resultat? El butlletí del Caos. El butlletí de la classe de 4t. On hi trobareu les reflexions d’aquestes primeres setmanes de curs i del qual ens sentim molt orgulloses (mentiriem si diguéssim el contrari).

Hem suat, però hem suat de gust! Esperem que us agradi, i qui sap, potser hi ha futures edicions del nostre butlletí…

A més, us recomanem molt i molt fort que veieu aquest especial Crisi Climàtica de l’infoK. Nosaltres l’hem vist per culminar el projecte, i és súper interessant!

1. Izan

Que asigut molt chulu i em trevallat molt i daespres em tingut les recumpenses i lomes guai a sigut els cronbuks i melopasat molt ve magradaria fero una altra avegada tanve m’agradat el canva m’ansento molt be.

2. Sara

3. Maria

Ami ma agradat molt el proces del butlleti, i asovra u emb fet en grups i ma agradat molt. i emb utilitzat canva molts cops a sigut molt xulo, i ara cumencarem un nou projecte.

4. Alan

Lo em fet genial ens va costar vem estar 1 mes i 3 setmanes pro lo em aconsegit em pogut amb tots els obstacles, en mantenir la calma en moments difisils ancara que an agut moments que ens em estat apunt de rendirnos pro gracies a la Lara que ens a ajudat “o podriem aver ferpo millor pro esta ve amb le nostre edat.´´Som una classe que si ens propose una cosa la trevallem fins el final. Som una classe molt potent.

5. Carmen

Ami me a agradat molt el proces del butlleti i a mes a mes em trreballat en equip per aconseguir lo que voliam. crear un butlleti sobre les noticies sobre el mon i ames em decobert una nova aplicacio la que ens a ajudat a aconseguir el butlleti que es canva i es per que ens a sortit el butlleti :hola al principi de curs necesitabamun nom per la classe i bam decidir caos tambe ens interesaban les noticies i bam decidir fer un butlleti. i el proces ba ser molt divertit.

6. Anna Chafer Tercero

Em fet el Butllati del Caos,
    Tambe em fet els Grups dels projecte,
    Tambe em bist Videos a la PEDE I i per ultim em acavat el Butllati del caos.!!!!

Ami me a encantat molt i mo he pasat molt be fent el projecte a Camva.

7. Marta Hidalga Del Rio

El butlleti del caos, es el projecte que em fet, sovre,El volcan de la palma,La terra ens vol dei alguna cosa?Camvi climatic,Les plaques tectoniques,Introducció i Boscos.primer o vem fer en un paper en brut ,amb el grup. cadascu amb el seu titol.I quan vem acabar, la Lara va dir que u pasem a Camva una aplicació,i despres u va corellir.El de tots els grups.vem ordenar per ordre del contingut primer la introducció per que es la benvinguda, La Lara ens va dir que farem com una llibreta.Quan vem acavar vem ordenar les pàgines i numerar-les va quedar com una llibreta
    mancanta el butlleti del caos.

8. Butlleti del caos hugo sanchez

Nosaltres la clase de 4t vam fer una referensia de de una ravista molt cunaguda mundialment al nois i noias d’ les escolas . que es diu pantera i nosaltres bem fam fer un butllati que es diu el butlleti del caos i per que del caos per la teoria dels uracans a goncon con un aleteo de una mariposa un saludo (CAOS)!!!!!

9. Edurne

Hola al prinsipi del curs nesesitaban un nom per la clase i vem desidir caos tanve ens interesava les noticies i bem decidir fer un vutelleti. i varser mol guay el proses

10. Lucía

Estic contenta de ave acabat el Butlleti, De tan esfors durant setmanes em acabat. emestat enbestigant i escribin fins que em tingut que pasaro