Els estils musicals

Hola nens i nenes de 5è i de 6è, com esteu?

Ja fa temps que no ens veiem, per això avui us proposo repassar els estils musicals, que si recordeu, els vam treballar al primer trimestre, per equips, i vam explicar a la resta el que havíem après.

Us proposaré dues fitxes interactives, de manera que les podreu fer amb el mòbil o l’ordinador i me les podreu enviar directament per veure com heu fet la feina. Que us sembla? Sols cal seguir les següents instruccions:

1– Heu de fer clic a “Terminado“.

2– Seleccionar la opció: “enviar mis respuestas a mi profesor“.

3Omplir el quadre amb les vostres dades: el nom, el curs, la assignatura de música, i el codi “xkcrjhkniz“, tal i com veureu a la imatge.

Ara que ja sabeu com es fa, us proposo les dues activitats d’aquesta setmana.

1– Heu d’escoltar alguns fragments i relacionar cada fragment amb l’estil musical que sona.

 


2– En aquesta segona activitat, a través de l’enllaç, podreu accedir a una altra fitxa on heu d’escoltar fragments i seleccionar quin és l’estil musical que està sonant.

https://es.liveworksheets.com/df471774jh

Espero que us animeu i em feu arribar tothom les vostres activitats.

Que tingueu una bona setmana! Una abraçada ben forta!

Pau

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut