FUTBOL -5 A MONTBLANC I SANTA COLOMA DE QUERALT

El passat diumenge 20 de febrer, els equips que representen la nostra escola, van tenir un diumenge esportiu.

Pel matí, al pavelló de Montblanc, els dos equips més petits, prebes i benjamins, van mostrar les seves habilitats amb la pilota.

Per la tarda, al pavelló de Santa Coloma de Queralt, l’equip dels més grans, van realitzar un partidet molt igualat, on al final, el resultat va ser positiu per la nostra escola.

Moltes gràcies a totes les famílies i a tots els que fan possible aquestes trobades.

També moltes gràcies als responsables de futbol, el nostre entrenador Albert i el seu ajudant Marc.