Una Mona diferent

Hola a tothom,

Aquest any, degut a les restriccions pel Covid, vam celebrar un dia de la Mona ben diferent i divertit.

Durant el matí, l’alumnat d’Educació Infantil va fer una excursió a l’ermita i, un cop allí, van fer un divertit joc de buscar lletres i fer una frase i després van fer la cacera dels ous que els havia deixat el conillet de Pasqua. Després van gaudir molt jugant tots junts amb el seu grup.

Pel que fa a l’alumnat d’Educació Primària van fer, amb els seus respectius grups bombolla, una divertida gimcana per diversos espais del poble de Sarral. Totes eren proves molt divertides i l’alumnat va xalar de valent i van fer molta pinya. Quina experiència més positiva i engrescadora!