Novetats a la biblioteca escolar

Alguns de vosaltres ja haureu vist que la biblioteca escolar ja està acabada. Els alumnes, els mestres i el follet Quim estem molt contents amb el resultat. Us adjuntem unes fotografies i us recordem que podeu entrar a visitar-la quan vulgueu.

Us heu fixat amb els llibres que tenim exposats durant aquest mes? Són terrorífics! Si teniu ganes de passar una estona ben entretinguda us convidem a demanar els contes de la col·lecció “El bagul dels monstres” ja veureu com la vida dels monstres i les criatures estranyes també és ben dura!