Excursió a Torre-serona

El dia 29 d’abril els alumnes de cicle inicial vam poder gaudir d’una excursió totalment gratuïta, valorada en 800 euros, que consistia en visitar un camp de pomeres a Torre-serona i una central fruitera a Lleida, donat que vam ser de les primeres escoles en apuntar-nos al programa.

Primerament, ens va rebre el Sr. Massot a la seva finca, on ens va ensenyar i explicar com funcionava el sistema de reg, la pol·linització dels arbres, el sistema de protecció contra el vent, les glaçades i la calamarsa, entre d’altres.

Seguidament vam anar a visitar una central pomera, Fruilar, on vam poder fer un taller d’alimentació i una visita al procés que fan les pomes des que arriben del camp fins que surten preparades per a la seva comercialització, concretament de la varietat Pink Lady.

Per acabar vam anar a fer un mos al parc de la mitjana de Lleida.

Vam aprendre i gaudir molt!