L’Olimpíada d’hàbits saludables arriba a la nostra escola!

Benvolgudes famílies,

Avui els alumnes de cicle mitjà de l’escola han gaudit fent el taller “Olimpíada d’hàbits saludables” al pati de l’escola. Aquest taller s’ha organitzat des de l’àrea d’educació física i té com a objectiu el foment dels valors i dels hàbits saludables tant als centres educatius com a fora dels mateixos. L’activitat consistia en una sèrie de jocs esportius amb un objectiu tant de passar-ho bé fent esport com per a reflexionar. Entre aquests jocs hi havia: acroesport, el canvi d’estació amb música, els tres rols (bons, dolents i neutres) i mengem fruita. Els nostres nens i nenes han xalat de valent amb aquesta activitat. Animem a les famílies a tenir bons hàbits saludables i practicar esport amb els vostres fills i filles!