Gràcies Ian i família

El passat dia 28 de novembre, l’Ian i la seva família van venir a l’escola a explicar a tot l’alumnat de primària LA IMPORTÀNCIA DE L’ÚS DEL CASC arrel de la seva EXPERIÈNCIA PERSONAL.

Ens van explicar com ho va viure ell, l’Ian, i també com ho va viure la seva família.

Després els vam poder fer preguntes i resoldre dubtes que se’ns plantejaven.

Des de l’escola, volem agrair l’esforç de la família Medina Jiménez per ser tan valents de reviure aquests moments tan dolorosos, perquè tots nosaltres vegem i prenguem consciència de la importància de l’ús del casc.

MOLTES GRÀCIES DE PART DE TOTA L’ESCOLA SALVADOR NINOT

1. Familia Ballesté Tarragó

Moltes gràcies per compartir una experiència personal tant dolorosa amb als nostres fills , per ajudar-nos a ser concients de lo important que és el casc.
    Us estem molt agraïts.

2. Lorena

Gràcies per compartir la vostra experiència amb els nostres fills.A casa en vam parlar i ens van explicar la xarrada entenent la importància de portar casc.Els va semblar molt interessant.

3. Victòria Cañis

A casa també ens hi va explicar el Jan
    Els infants van poder conèixer la vostra mala experiència
    Tots seran més conscients de que l’ús del casc es molt i molt important