Els Diables de Santa Coloma

Seguint amb el projecte interdisciplinari del folklore, els alumnes de cicle inicial van rebre una visita molt especial.

Els diables de Santa Coloma ens van respondre totes les preguntes de l’entrevista que els havíem preparat. I també ens van explicar com s’organitzaven i quins petards utilitzaven, entre d’altres

Van portar tot el vestuari, les masses i els instruments que fan servir, i com a sorpresa final, ens van preparar una encesa al pati. Va ser espectacular.

Molt amablement ens van deixar provar els vestits, tocar els instruments, les masses i fins i tot ens van deixar un vestit a l’escola perquè en poguéssim fer fotos tranquil·lament.

Des de l’escola Salvador Ninot, mestres i alumnes us volem agrair la vostra col·laboració.

Moltes gràcies per tot!