Colònies d’immersió lingüística en anglès

Estimades famílies i educadors/es,

El passat dilluns dia 31 de juny tot l’alumnat de sisè del nostre centre van anar de colònies tres dies (dues nits) a l’alberg Canyamars (Maresme). Això va ser possible ja que el nostre centre és participant del programa GEP 2017-2020 i se’ns va concedir una subvenció destinada a una estada d’immersió lingüística en llengua anglesa en un alberg de la xarxa Xanascat. Com sabeu, un gran objectiu del nostre centre és potenciar l’ús de la llengua anglesa de manera transversal i competencial.

L’alumnat va poder gaudir d’activitats de diversos tipus: jocs, esports, concursos i proves de raonament. En elles havien d’escoltar, entendre i expressar-se en llengua anglesa. Creiem que ha estat una magnífica oportunitat d’aprenentatge significatiu per a tots ells i elles en un entorn natural preciós.

Esperem que recordin aquesta experiència durant molt de temps i que n’hagin gaudit moltíssim! Si és així, us animo a què comenteu la notícia i expresseu la vostra opinió, la llegirem amb molta atenció!

1. Familia Sanahuja Rullo

De ben segur que sempre ho recordaran,han estat més que bé i han tingut amb ells al Carlos i al David que els ho han fet passar de primera.Només tenen bons comentaris i anècdotes divertides.Ha sigut una iniciativa genial.Enhorabona i moltes gràcies a tots/es els qui ho heu fet possible.
    Gràcies Carlos i David 👏👏👏

2. Família Costa Tarragó

Ens ho hem passat molt be, ha sigut una molt bona experiència i lo millor ha estat que hi hem anat tots els companys. I moltes gràcies Carlos i David per venir amb nosaltres i fer-nos-ho passar tan be.