INVENTS I ROBOTS

Des de la prehistòria fins a l’edat contemporània, el pas de l’homo sapiens pel planeta es caracteritza, entre moltes altres coses, per la creació d’invents que han marcat l’evolució de l’espècie.

Els alumnes de quart de primària hem creat una cronologia que explica el pas del temps. Per presentar-la cada alumne, amb l’ajuda de la seva família, han dissenyat i fet un invent/robot. N’hi ha de tots tipus, alguns d’ells amb mecanismes complexos. Els tindrem exposats al hall de l’escola fins a final de curs perquè tots els alumnes i mestres de l’escola en puguin gaudir.

Gràcies famílies de quart per fer-ho possible!