Passeu, passeu …

Estem a la primavera, i així de magnífiques llueixen les flors. I precisament les flors que hem elaborat a l’estil Kusama llueixen més que cap. L’embrió de l’exposició se situa a l’hort escolar i està obert a totes les famílies i educadors/es de l’escola.

Sens dubte, ha estat una de les obres que ha tingut més pes durant aquest tercer trimestre. Els i les alumnes d’educació primària han dissenyat en un full de paper una flor que, posteriorment, han creat amb volum a través de la tècnica artesanal de paper maixé.

Han estat múltiples els dissenys que han preparat: punts de tota mena (buits, plens; petits, grans; separats, junts), formes atrevides, suports originals, trencadissos, … En definitiva, l’alumnat ha deixat volar la seva imaginació i el disseny en paper ha estat transformat en unes flors voluminoses i esplèndides!

Desitgem que us agradin tant com a nosaltres!